Kezdőlap A Hivatal Okmányiroda

Okmányiroda

Az okmányirodai ügyintézéshez (anyakönyv hagyaték - állampolgársági ügyek, személyazonosító igazolvány, lakcímigazolvány, lakcímváltozás, útlevél ügyek, mozgásában korlátozott személyek parkolási igazolványa, egyéni vállalkozói igazolvány, ügyfélkapu regisztráció, vezetői engedély, gépjármű igazgatási ügyek) időpont igényelhető az 548-061, 548-023-as telefonszámokon, az Ügyfélhívó rendszeren keresztül vagy személyesen a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán. Az időpontot foglaló ügyfeleink ügyének intézése az általuk kiválasztott időpontban jelentősebb várakozás nélkül megkezdhető.

Az aznapi ügyintézéséhez ügyfélfogadási időben - az aznap érkező ügyfelek függvényében bizonytalan ideig - sorszám is igényelhető, azonban sorszámos ügyfeleinknek hosszas ideig tartó várakozásra kell felkészülni, mivel az időpontra érkezők elsőbbséget élveznek.

Amennyiben az aznapi ügyintézéshez sorszám már nem igényelhető, kérjük forduljon segítségért az ügyfélszolgálat munkatársaihoz.

Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszer

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Tiszaújvárosi Okmányirodában Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszer (rövidebb néven XR) működik. A rendszer segítségével minden okmányirodai ügytipusban a személyes ügyintézéshez időpont igényelhető , valamint egyes ügytipusokban elektronikus úton ügy indítható.

Az Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszer a www.magyarorszag.hu címen az ügyintézés menü megnyitásával a Internetes Okmányirodán keresztül érhető el.
Az XR rendszeren keresztül bejelentkező ügyfeleket kedden 8 és 12 óra között valamint csütörtökön 13 és 16 óra között tudjuk fogadni.

 

Időpontfoglalás - Ügyfélhívó rendszer

Okmányiroda - Ügyfélterminál

Módosítás: (2011. szeptember 20. kedd, 07:09)